Mere a’ la toamnă

A sosit toamna! Zilele devin mai scurte, serile mai lungi, creditele nebancare devin mai rentabile și noi fetele devenim mai dependente de dulce. Te invit să încerci ceva nou.

sult alma

Această rețetă este o descoperire proprie. Este o rețetă de care sunt mândră. Într-o seară mai răcoroasă de toamnă mă tot gândeam ce să mânănc dulce. Aveam o poftă de neoprit. Tot căutam și nu găseam mai nimic prin bucătărie. Așa că am luat câte ceva ce aveam pe ici-colo și am preparat această minunăție. Necesită doar 15 minute în total și este ușor de pregătit chiar și pentru începători.

Am luat 2 mere galbene ( puteți folosi de care aveți), fulgi de migdale, nucă măcinată, scorțișoară măcinată și miere de albine.

Am curățat merele, le-am înjumătățit și le-am scobit miezul cu o linguriță. Am presărat fulgii de migdale pe fundul unui bol de yena peste care am curs puțină miere fină. Am așezat jumătățile de mere în bol, am umplut miezul cu nuci mărunțite,  le-am presărat cu scorțișoară măcinată și le-am scurs cu miere.

Am pus bolul în cuptorul cu microunde și le-am “copt” timp de 5 minute. Se poate consuma cald sau rece. Are o aromă fabuloasă, arată regesc și are gust inedit de bun.

Cum ți se pare?

Leave a Reply

