Triunghiuri cu ciocolată şi mere

Este vorba despre o super combinație de ciocolată și mere, mai ales dacă va-ți gândit să vizitați prietenii, nu ratați să-i surprindeți cu un deliciu atât de bun.
Pentru aluat am folosit:

  • 250 g unt sau margarină moale
  • 250 g zahăr pudră
  • 6 ouă
  • 1 plic de zahăr vanilinat
  • 1/2 linguriță scorțişoară
  • 60 g cacao
  • 750 g mere
  • 350 g făină
  • 1 praf de copt

Pentru glazură am folosit 300 g ciocolată menaj, iar pentru ornat 50 g migdale decojite şi tăiate.

Mod de preparare:

Merele  spălate şi curățate am dat pe răzătoarea cea mare.

Untul sau margarina am bătut spumă cu ajutorul mixerului la viteză mare. Apoi am adăugat zahărul pudră şi am bătut în continuare ca să obțin o cremă fină.

Am încorporat uşor ouăle, unul câte unul şi am adăugat zahărul vanilinat şi cacaua.

Făina am amestecat cu praful de copt, l-am cernut într-un castron, apoi am adăugat în compoziție, desigur cu viteza mică a mixerului. La final am aďăugat merele rase, şi l-am amestecat cu o lingură până s-a omogenizat aluatul.

La sfârşit am turnat compoziția într-o tavă acoperită cu hârtie de copt şi l-am introdus în cuptorul preaîncălzit timp de 30-35 de minute.

După ce l-am scos din cuptor şi am lăsat să se răcească am întins peste prăjitură glazura preparată din ciocolata de menaj, şi am presărat cu migdale.

Poftă bună!

Leave a Reply

