Tartă de fructe de pădure

După ce am văzut primele două sezoane din Masterchef US, am zis să văd și eu pentru ce e atât de renumit Gordon Ramsay. Și pe lângă rețetele scrise, am găsit și câteva filmulețe pe YouTube cu el în acțiune. Și câteva din ele m-au lăsat cu gura căscată. Are într-adevăr niște tehnici deosebite și se mișcă atât de repede încât iți dă impresia că e foarte simplu ce face el. Așa că aseară m-am decis să fac ceva ceva n-am mai făcut până acum.

Am folosit:

  • 150 g griș
  • 50 g făină
  • 200 g brânză de vaci
  • 100 g unt
  • 150 g zahăr
  • 400 g dulceață de fructe de pădure
  • 4 ouă

Mod de preparare:

Am pus laptele la fiert. Când clocotea am pus grișul în ploaie. Am amestecat energic și am lăsat să fiarbă pe foc mic timp de 10 minute. După ce s-a răcit am adăugat compoziției: untul moale, brânză de vaci, făina, gălbenușurile și jumătate din cantitatea de dulceață. Am adăugat albușurile bătute spumă și am amestecat ușor, prin răsturnare.

Apoi am pus compoziția într-o formă unsă cu unt și l-am copt timp de 45 de minute la foc moderat.

Am scos și l-am servit cu dulceață de fructe de pădure.

Când termin coacerea unei delicii, abia mă pot abține să n-o gust, dar această tartă se poate servi fierbinte, de asta îmi place acest deliciu.

Leave a Reply

